24 Απρ 2010

push the button

Τελικά, αυτή η ιστορία με το μπλόγκινγκ είναι τρομερή. Όλη αυτή τη βδομάδα, όποιος είχε να με δει πολύ καιρό, με ρωτούσε πότε γύρισα από την Κύπρο.. Και όλοι -κι αν όχι όλοι, πάρα πάρα πολλοί- είχαν εκείνο το καχύποπτο ύφος του τύπου "ααααααααααα, ώστε γύρισες από την Κύπρο;; άνοιξες το λογαριασμό; γλύτωσες τα λεφτά σου;" -ή το χειρότερο : "α ρε βύσμα, γλύτωσες τα λεφτά σου ενώ εμείς την έχουμε πατήσει;"...

Και για να εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι. Το ταξιδάκι στην Κύπρο έγινε τον Ιανουάριο που μάς πέρασε και -πιστέψτε το!- , αισθάνομαι πολύ τυχερός ως μπλόγκερ που έχω ...αυτοψυχαναγκασθεί να γράφω αυτήν την περίοδο για το υλικό που έχω στην ψηφιακή φωτογραφική μου μηχανή από το χάλι του Ψευδοκράτους παρά για τα χάλια της χώρας μας.

Και χθες πια επήλθε το μοιραίο:



Καστελόριζο, 23-04-2010


Να σάς πω επίσης ότι μάς έχω πολλά ράμματα για τη γούνα μας ως Έλληνες, ως λαό, ως ανθρώπους, ως Κράτος και ως σύστημα.. Γιατί κανείς άλλος δε μάς φταίει εκτός από εμάς τους ίδιους. Περιέργως, έχω φτάσει στο σημείο να μη μάς λυπάμαι. Νομίζω ότι μάς αξίζει η οικονομική καταδίκη των γενεών που έρχονται και που θα έρθουν στο γκέτο μας.  
Στο γκέτο των φτωχών.

Μη σάς πω ακόμα ότι χαίρομαι που μάς συμβαίνουν όλ' αυτά για ένα και μόνο λόγο: 
Επιτέλους ο Έλληνας δεν μπορεί να ρίξει το φταίξιμο για την κατάντια του πχ στους Αμερικάνους, στο Βασιλιά, στους Ναζί, στους Τούρκους κι εγώ δεν ξέρω σε ποιούς ακόμα
Επιτέλους, ο Έλληνας φταίει ο ίδιος για την κατάντια του και για την κατάντια της χώρας μας
Και τώρα, θα πρέπει να μάθουμε να χορεύουμε στο ταψί.   

Κι ας είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν και πάλι οι 'ημέτεροι' (κάθε χρώματος, είτε πρόκειται για στελέχη κομμάτων εξουσίας ή μη) που θα τη γλυτώσουν τη λυπητερή. 
Κι όχι μόνο θα τη γλυτώσουν, αλλά θα είναι και αυτοί οι τιμητές των υπολοίπων!!
Πάμπολλα τα παραδείγματα από το πρόσφατο παρελθόν.

Θυμηθείτε λοιπόν αυτήν την μικρή ανάρτηση, που δεν έχει πολλές εικόνες, φρουφρού κι αρώματα. Βάλτε την στα 'αγαπημένα' του υπολογιστή σας και όσο έχετε την πολυτέλεια να σερφάρετε 'φτηνά', να ανάβετε το φως του σπιτιού σας 'σε λογική τιμή' και να έχετε την ἀνεση όλων των αξεσουάρ που έχετε στοιβαγμένα στο τραπέζι του pc σας, πριν βάλετε τις φωνές με όσα θα μάς συμβαίνουν, να ρίχνετε πού και πού κι ένα κλικάρισμα σ'αυτές εδώ τις γραμμές, έτσι, για να στανιάρετε. Και πολύ θα ήθελα να γλυτώσω κι εγώ απ'όλα αυτά με έναν κυπραίικο τραπεζικό λογαριασμό, αλλά τόσο βύσμα δεν είμαι.. 

Αποφάσισα να καταβάλλω μεγάλες προσπάθειες για να μην ασχοληθώ εδώ μέσα με τα καθ'ημάς. Δεν μού είναι καθόλου ευχάριστο το χάλι μας.

Και είμαι τόσο θυμωμένος με όλα αυτά,
που  έτσι μού'ρχεται να.... (δείτε το βίντεο)  

..Push the Button



.

Δεν υπάρχουν σχόλια:








Related Posts with Thumbnails