29 Αυγ 2008

πιο χαμηλά-πιο χαμηλά-πιο χαμηλά (2)

Και μετά και από τη δεύτερη σωματική έρευνα που υπέστην πριν την πτήση από το Εϊλάτ στο Τελ Αβίβ, είναι πλέον σαφές ότι ο Μπάμπης με τις πάμπολλες σφραγίδες από τα ακατανόμαστα μέρη που έτυχε να περιπλανηθώ πριν ένα χρόνο αποτελεί την αιτία του κακού....
Και για να πω και του στραβού το δίκιο,
και ο πιο ανεύθυνος και τεμπέλης
αστυνομικός ασφαλείας στα ισραηλινά αεροδρόμια -
ε, ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΑΓΝΟΗΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΑΡΑΒΙΚΕΣ ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ;;;
Για να το κάνω και πιο λιανά :
Κι εγώ ο ίδιος αν θα έπρεπε να κάνω έλεγχο ασφαλείας
στον ίδιο μου τον εαυτό,
και με τον
(ορ. ανωτέρω) Μπάμπη παραμάσχαλα
θα με πασπάτευα ώρες ολόκληρες...


Απλή οδηγία
λοιπόν σε όσους προτίθενται να επισκεφθούν αυτή τη χώρα, ας δουν καλά καλά τις σφραγίδες του διαβατηρίου τους, αλλιώς ..λυπάμαι πολύ και λάθη με την απομάκρυνση από το ταμείο πληρώνονται.

Παρ'όλ'αυτά, μετά το πέρας και αυτής της (γνωστής για μένα πλέον) διαδικασίας -χωρίς αδικαιολόγητα σφυρίγματα κάτω από τη ζώνη αυτή τη φορά!- , πρότεινα στην αστυνομικίνα που τακτοποιούσε τα πράγματά μου οι αρμόδιες αρχές να αρχίσουν να προσφέρουν και άλλες υπηρεσίες στους πελάτες τους, γεγονός που θα καταστήσει τη χώρα δημοφιλέστατη ως προς την τουριστική της υποδομή και ανάπτυξη!
Με περίσσεια σοβαρότητα, της έκανα απλές επισημάνσεις που ελπίζω να εφαρμοσθούν συντόμως, με την ελπίδα να βρεθούν ευήκοα ώτα.

Παραδείγματος χάριν, μετά του σωματικού ελέγχου ασφαλείας, να προστεθούν και τα εξής :
πλύσιμο ρούχων
σιδέρωμα

μανικιούρ

και βέβαια.. χαλαρωτικό μασάζ

και τότε να δεις που η ELAL
θα ξεπληρώσει επιτέλους όλα της τα χρέη!


"χμ.. ενδιαφέρον ακούγεται!
εγώ πάντως θα το εισηγηθώ!"
με κοίταξε με νόημα η πρασινομάτα αστυνομικός..

Να δεις που θ' αρχίσει να μ'αρέσει σε λίγο



Απομένουν πλέον ώρες από την αναχώρησή μου για Ελλάδα και αρχίζει ένας μαραθώνιος καφέδων, ποτών κ.λ.π. στο Τελ Αβίβ, οπότε δεν υπόσχομαι να είμαι πολύ συνεπής με σας από δω και πέρα, αν και σας χρωστώ μερικές φωτογραφίες έξτρα.
Αλλά θα πρέπει λίγο λίγο να μπαίνει σε μια πιο νορμάλ ρέγουλα το blogging -που αυτό το καλοκαίρι του έδωσα και κατάλαβε-.
Δε λέω πάντως πως αυτή είναι η τελευταία ανάρτησή μου από το Ισραήλ (για να είμαι κι εγώ εντάξει)

1 σχόλιο:

Nada R. είπε...

Den ikseres den rotages? xaxa


Prosopika aisthanomoun pos eimai ekei mazi sou,
(nai nai nai to baros eimai ego!)
ase pou moni mou den tha ta epsaxno ola auta! pantos se autes tis diakopes pollaaaa ematha!!!
Ante kalo taksidi epistrofis...








Related Posts with Thumbnails