27 Σεπ 2010

μαρουλόφυλλων αξιώματα

Πάει, τέλειωσε!
Κι ας είχα στον νου μου να πιάσω άλλα θέματα, σήμερα Τσαγκαροδευτέρα, λέω επιτέλους να πρωτοτυπήσω για να μην βαριέστε κι εσείς. 
Όχι επικαιρότητα, όχι μουρμούρα, όχι ταξιδάκια αναψυχής. 
Σήμερα θα ασχοληθώ αποκλειστικά και μόνο με την μασκώτ μου!
Ναι, αυτό το γκρίζο σαλιγκάρι που ομολογουμένως αρχίζει και μού τη σπάει με τις αυθάδειές του στο τέλος κάθε ανάρτησης. Αυτήν την "Παλιά Πικρή μου Αγάπη" (το θυμάστε το ραδοφωνικό σήριαλ της πάλαι ποτε ΥΕΝΕΔ;; Όχι;;; Ε, καλά, δεν πειράζει, δε χάσατε και τίποτα.), που μού τη θύμισε αυτό το τρελλό βίντεο που ψάρεψα πριν λίγο τριγυρνώντας στην ιντερνετική ζούγκλα.

 
"Το καινούργιο σαλιγκάρι του Δαυίδ" 
όπου το "Δαυίδ" εύκολα αντικαθίσταται με...ξέρετε σεις τώρα

Κατά τη διάρκεια των ανασκαφών μου στο YouTube όμως, ανακάλυψα και την άλλη πλευρά του αθώου αυτού ζωυφίου. Μιά πλευρά που δεν την είχα φανταστεί όταν άφηνα τα σαλιγκάρια να σκαρφαλώνουν στους τοίχους του παιδικού μου δωματίου όσο εγώ κοιμόμουν, νομίζοντας ότι είχα να κάνω με αυτοκινούμενα playmobil
Και ομολογώ πως, μετά από τόσα χρόνια και σε τέτοια προχωρημένη ηλικία, σοκαρίστηκα...
Γιαααα ρίχτε ένα βλέφαρο με τι μανία καταβροχθίζεται ένα ανυποψίαστο μαρουλόφυλλο!

..Τρομακτικότατο!   

Ή ακόμα, πώς ένα αθώο σαλιγκάρι είναι δυνατόν να μετατραπεί σε κοινό χούλιγκαν και μάλιστα σε χρόνο dt....

...Εφιαλτικότατο!

Αλλά το χειρότερο το άφησα για το τέλος..
Έχει περάσει ήδη ένα μισάωρο από τότε που πρωτοείδα το βίντεο που ακολουθεί. Ένα βίντεο με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες περί της φυσιολογίας αλλά και περί της αναπαραγωγής ενός μέσου σαλιγκαριού.. Κι όποιος αντέξει..!

...Σοκαριστικότατο!

Τώρα, γιατί τα λέω όλ'αυτά και προς τι τούτη η σπουδή περί σαλιγκαριών και μαρουλόφυλλων:
1. Τίποτα δεν είναι έτσι όπως το νομίζουμε. 
2. Τίποτα δεν είναι ό,τι φαίνεται.
3. Τίποτα εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται τι πραγματικά είναι.

Αμπελοφιλοσοφία; Διόλου απίθανο. (Εκτός βέβαια αν δεχθούμε έστω και εν μέρει τα ανωτέρω τρία μικρά και απλά αξιωματάκια,  που μπορεί να φαίνονται πως είναι ταυτόσημα, τελικά όμως αν το σκεφτείς, διαφέρουν πάααρα πολύ μεταξύ τους.  Οπότε καλύτερα, μη βιαστείς να δώσεις απάντηση..)


Και επειδή, Γαβριήλ, καίτοι οικοδεσπώτης, είχες-δεν είχες τη βάρυνες την κουβέντα.. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ήρθε η δική μου σειρά να διαλέξω εγώ ένα βίντεο που με δείχνει όπως θέλω εγώ, και όχι όπως θέλει ο καθείς που βάλθηκε να με κάνει 'θέμα προς διατριβή' με το έτσι-θέλω και για την πλάκα του!  

Ορίστε, νά'μαι λοιπόν :


υ.γ. Μαρία, σ'ευχαριστώ για την έμπνευση :-))


.

1 σχόλιο:

Πέγκυ είπε...

και μπουμπουριστά, έχουν ενδιαφέρον, Γαβ, ντίαρεστ! γουέλ νταν!








Related Posts with Thumbnails