31 Μαΐ 2009

ὁ πανδαμάτωρ Ἅγιος Delete...

Τί εὔκολα ξεχνάει τό διαδίκτυο!

Αὐτό διεπίστωσα ὅταν τά blog πού εἴχα κάνει γιά τήν Κινηματογραφική Λέσχη τῆς Ρόδου theasisrhodes.blogspot.com , theasisanimation.blogspot.com καί theasotis.blogspot.com σβήστηκαν, προφανῶς ἀπό τούς τωρινούς ὑπεύθυνους τῆς Λέσχης "ΘΕΑΣΙΣ".
Ἔτσι τώρα δέν ὑπάρχει πουθενά τό ἀποτέλεσμα τῆς δουλειᾶς πού εἶχε γίνει τότε,
προφανῶς γιά νά μήν ὑπάρχει καμμία σύγκριση μέ τό παρόν..
Βολεύει, βλέπετε!


Τά blog αὐτά ἦταν νομίζω ἡ πρώτη προσπάθεια αὐτοῦ τοῦ εἴδους πού ἔγινε ποτέ ἀπό κινηματογραφική λέσχη νά προβάλει τίς δραστηριότητές της στό εὐρύ κοινό καί νά φέρει περισσότερους θεατές στίς προβολές της. Στο κύριο blog τῆς Θέασις, ὅπως πολλοί ἀπό σᾶς ἴσως νά θυμᾶστε, κάθε βδομάδα ὑπῆρχε ἀπόσπασμα τῆς ταινίας πού ἐπρόκειτο νά προβληθεῖ.
Ἀκριβῶς ἀπό κάτω ἀπό αὐτό δημοσιευόταν κείμενο σχετικό μέ τήν ταινία πού τό ἔστελνε ὁ Ἀλέξανδρος Τσοποτός πού σπούδαζε τότε κινηματογράφο στό Παρίσι καί τό κείμενο ἦταν μεταφρασμένο στά ἀγγλικά ἀπό τή Θεώνη Χαντζιάρα.

Γιά νά δημιουργηθεῖ κάθε ἀνάρτηση εἴχαν προηγηθεῖ ὥρες ἐπί ὡρῶν δουλειᾶς ἀπό ἐμένα, ἀπό τόν Ἀλέξανδρο καί ἀπό τή Θεώνη, τηλεφωνήματα ἐπί τηλεφωνημάτων καί email ἐπί email... Ὄλο αὐτό τό τρέξιμο εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα νά ἔρχονται 60-70 ἄτομα κατά μέσο ὅρο σέ κάθε προβολή, ὑπερπολλαπλασιάζοντας κατά κοινή ὁμολογία τούς "πρό-blog ἐποχῆς" λιγοστούς θεατές. Τό κύριο blog τῆς ΘΕΑΣΙΣ σταμάτησε νά ἐνημερώνεται μέ τό πού ἔφυγα ἀπό τή λέσχη, τόν περασμένο Ἀπρίλιο.

Μέ ἕνα delete λοιπόν, τόση δουλειά ἔγινε παρελθόν.
μπράβο, τά καταφέρατε..


Ἔγινε παρελθόν ἐπίσης τό ἱστορικό τῶν εἰδικῶν προβολῶν πού εἶχαν πραγματοποιηθεῖ ὅπως π.χ. τό ἀφιέρωμα στό σύγχρονο ἀραβικό ντοκυμαντέρ πού ἔφερε κόσμο καί κοσμάκη στό Δημοτικό Θέατρο καί πού εἶχε λάβει σημαντική δημοσιότητα ἀκόμα καί στόν ἀθηναϊκό Τύπο, κι αὐτό ἀποτέλεσμα προσωπικῆς προσπάθειας πού ἐστιάσθηκε ὄχι μόνο στή συλλογή τῶν ταινιῶν ἀπό τήν Ἰορδανία καί τό Μπαχρέην (πράγματα τρελλά γιά μιά κινηματογραφική λέσχη τῆς ἐπαρχίας) ἀλλά καί στό νά...πεισθοῦν οἱ τότε ὑπεύθυνοι κατά πόσον ἦταν....σωστό νά γίνει κάτι τέτοιο!!

Μέ ἕνα delete ἐξαφανίσθηκε καί τό blog πού φιλοξενοῦσε τίς διαδικτυακές προβολές πού πραγματοποίησε ἡ ΘΕΑΣΙΣ στό theasisanimation.blogspot.com τό Δεκέμβριο τοῦ 2007 μέ ἐπιλεγμένες ταινίες animation πού δημιούργησαν ἀνιμάτορες ἀπό 18 χώρες. Πόσα email εἶχα στείλει σέ καθέναν ἀπ'αὐτούς, οὔτε κἄν θυμᾶμαι..
Πόσες ὥρες, πόσα τηλεφωνήματα, οὔτε αὐτά τά θυμᾶμαι...
Μάλιστα τό blog ἐκεῖνο εἶχε διαφημισθεῖ ἀκόμα καί ἀπό τό Κανάλι τῆς Βουλῆς, πού πρόβαλε ἀνά μισάωρο σχεδόν καί ἐπί ἕναν ὁλόκληρο μῆνα (!!!) τό τηλεοπτικό σποτάκι πού δημιούργησε ἐθελοντικά ὁ καλός φίλος (καί μή-μέλος καμίας ..λέσχης) ἐπαγγελματίας γραφίστας Βασίλης Σταυρουλάκης.

Μέ ἕνα ἁπλό delete ἐξαφανίστηκε ἐπίσης καί τό τρίτο blog πού εἶχα στήσει, ὁ "Θεασώτης" ἤτοι .. theasotis.blogspot.com , ὅπου εἶχαν φιλοξενηθεῖ συνεντεύξεις πού γίνονταν μέσω ἴντερνετ μέ συγγραφεῖς, νέους ἀλλά καί φτασμένους κινηματογραφιστές καί πρόσωπα τῆς ἐπικαιρότητας.

Τόσες ὥρες δουλειᾶς καί τόσο μεράκι ἔφυγαν μέ ἕνα delete λοιπόν..
Κρίμα.

Τό ἐπόμενο βῆμα λοιπόν γιά νά μήν ὑπενθυμίζεται ἡ πάλαι ποτε παρουσία μου (ἀλλά ..κυρίωςἀπουσία μου) στήν Κινηματογραφική Λέσχη τῆς Ρόδου θά εἶναι νά...σβηστοῦν καί τά ἐνημερωτικά email τῆς ΘΕΑΣΙΣ πού ἔστελνα κάθε ἑβδομάδα καί ἐπί δύο χρόνια στούς ἡλεκτρονικούς ἀποδέκτες τῆς κινηματογραφικῆς λέσχης.. αὐτά τά χίλια καί βάλε email τῶν θεατῶν καί φίλων τῆς λέσχης, πού τά συγκέντρωνα ἕνα ἕνα γράφοντάς τά σέ μπακαλοδέφτερα στήν εἴσοδο τοῦ θεάτρου κάθε Παρασκευή (θά μέ θυμᾶστε πολλοί ἀπό σᾶς πού διαβάζετε αὐτή την ἀνάρτηση..)

Προλάβετε
νά τά δεῖτε στήν ἐπίσημη ἱστοσελίδα τοῦ Δήμου Ροδίων καί νά τά...διασώσετε στή δική σας μνήμη πατῶντας ἐδῶ (γιά τίς ἠλεκτρονικές ἐκδόσεις τῆς ΘΕ@Σ!Σ 2006-2007) κι ἐδῶ (ἐκδόσεις 2007-2008), ὅσο ἀκόμα αὐτά ὑπάρχουν σέ αὐτήν τήν περίεργη χώρα πού λέγεται διαδίκτυο .

Οὔτε καί αύτῶν τῶν email ἡ ὕπαρξη συμφέρει.
Ἡ σύγκριση δέν συμφέρει.



Εὐτυχῶς, ὑπάρχουν ἀκόμα τά δημοσιεύματα τῶν ἐφημερίδων, ὑπάρχουν τά βιντεο-κλίπ πού δημιουργήθηκαν γιά τήν τοπική τηλεόραση γιά τίς προβολές τῆς ΘΕΑΣΙΣ (κι αὐτά ...τρελλά πράγματα γιά μιά ἐπαρχιακή κινηματογραφική λέσχη)
Εὐτυχῶς ὑπάρχουν ἀκόμα τόσοι καί τόσοι πού θυμοῦνται αὐτήν τήν τρελλή προσωπική μου πρσπάθεια καί ὅταν μέ βλέπουν στό δρόμο μέ ρωτοῦν "μά ποῦ ἐξαφανίστηκες ἀπό τίς προβολές;;" ἤ "τί ταινία παίζετε αὐτή τήν ἑβδομάδα;".
Ὕπάρχουν ἀκόμα οἱ φίλοι (ἀλλά καί ὅσοι ἔκαναν τούς φίλους) πού ξέρουν ἀπό κοντά τα "πῶς", "ποιός" καί "γιατί".


Εὐχαριστῶ πάρα πολύ τόν Ἀλέξανδρο Τσοποτό πού ἀφιέρωσε χρόνο καί κόπο ἀπό τίς σπουδές του στήν πόλη τοῦ Σηκουάνα ἐπί δύο ὁλόκληρα χρόνια γιά τά κείμενά του, πού ὄμως δέν ὑπάρχουν πιά.

Εὐχαριστῶ πάρα πολύ τή συμμαθήτριά μου ἀπό τό Νηπιαγωγεῖο μέχρι καί τό Λύκειο Θεώνη Χαντζιάρα πού ἔτρεχε στά ἴντερνετ-καφέ (γιατί;) καί ζορίστηκε (μά γιατί καί γιά ποιούς;;;) νά μάθει νά στέλνει email γιά νά μπορεῖ νά δημοσιευθεῖ τό ἀγγλικό κείμενο στήν ὥρα του.

Εὐχαριστῶ πάρα πολύ τόν ἐπαγγελματία ταλαντοῦχο γραφίστα Βασίλη Σταυρουλάκη πού ἀσχολήθηκε μέ τή δική μου τρέλλα ἀφιλοκερδῶς καί είς βάρος τοῦ χρόνου του που θά ἔπρεπε νά ἔξυπηρετήσει τούς πελάτες του καί ὄχι ἐμένα.
Δέν ἄξιζε νά ἀσχολεῖσαι μέ τή ΘΕΑΣΙΣ. Δυστυχῶς ὄμως δέν ἤξερα νά σοῦ τό πῶ ἐγκαίρως. Τό κατάλαβα πολύ μετά.

Εὐχαριστῶ πάρα πολύ τούς φίλους δημοσιογράφους στίς τοπικές ἐφημερίδες καί στά τηλεοπτικά κανάλια πού μοῦ ἔκαναν τήν προσωπική χάρη νά μή χρεώνουν τήν κινηματογραφική λέσχη γιά τήν προβολή τῶν σποτ καί τῶν δημοσιευμάτων πού ἐτοίμαζα τά σαββατοκύριακα στό σπίτι μου (ἀντί ἁπλῶς νά κοιμᾶμαι..)

Εὐχαριστῶ τούς ὑπεύθυνους ὅλων τῶν φορέων -ἑλληνικῶν καί ξένων- πού τούς χτύπησα τήν πόρτα γιά τήν κινηματογραφική λέσχη, μία ἐθελοντική προσπάθεια πού τότε πίστευα ὅτι ὑπό τίς τότε συνθῆκες ἄξιζε τόν κόπο νά ἀφιερώνει κανείς τό χρόνο, τή φαντασία καί τήν ἐνέργειά του. Πού ἄξιζε τόν κόπο ἀκόμα νά ἔχει τό δικό της λογότυπο (ναί, αὐτό μέ τό θαυμαστικό πού ἀντικαθιστοῦσε τό γράμμα Γιῶτα τῆς λέξης Θέασ!ς) γιά νά ἀποκτήσει τή δική της ξεχωριστή προσωπικότητα, αὐτήν πού φανταζόμουν ὅτι θά ἄντεχε νά ἔχει..

Πέρασα πραγματικά πάρα πολύ ὄμορφα τά δύο χρόνια πού ἤμουν ἐκεί.


Ἔτσι, γιά νά θυμηθοῦμε λίγο τά παλιά
(αὐτό τό blog δέν "σβήνεται" τόσο εὔκολα),
πατῆστε τό play καί γυρίστε πίσω τό χρόνο μαζί μου.
Δέν θά σᾶς πάρει καιρό..


Τό πρῶτο τηλεοπτικό σπότ πού κάναμε ποτέ γιά προβολή τῆς κινηματογραφικῆς λέσχης.
Ταινίες νέων ἀράβων κινηματογραφιστῶν πού περιέγραφαν τή σημερινή κοινωνία σέ τέσσερεις διαφορετικές ἀραβικές χώρες. Τίς ταινίες μοῦ τίς εἶχε ἐμπιστευθεῖ τό Ἀραβικό Ἰνστιτοῦτο Κινηματογράφου πού ἐδρεύει στό Ἀμμάν τῆς Ἰορδανίας, ἐνώ προβλήθηκε καί μία ἰρακινή ταινία μικροῦ μήκους πού μοῦ τήν προσέφερε ἡ κινηματογραφική λέσχη τοῦ Μπαχρέην πρίν δύο καλοκαίρια.
Γιά νά γίνει αὐτή ἡ εἰδική προβολή, πού γέμισε τό Δημοτικό Θέατρο ἐπί 6 συνεχεῖς ὥρες προβολῆς, μοῦ βγῆκε κυριολεκτικά τό λάδι...
Εὐχαριστῶ τόν Νίκο Τζεδάκη πού ἔκανε τό μοντάζ (ἦταν ἡ πρώτη φορά πού συνεργαστήκαμε στό βίντεο).
Εὐχαριστῶ ἐπίσης ἰδιαίτερα τήν ἐπίκουρη καθηγήτρια Διεθνῶν Σχέσεων τοῦ Τμήματος Μεσογειακῶν Σπουδῶν τοῦ Πανεπιστημίου Αἰγαίου κα. Βιβή Κεφαλᾶ, πού ἀνέλυσε στό κοινό τήν σύγχρονη πολιτική πραγματικότητα στόν ἀραβικό κόσμο, στό διάλειμμα τῶν προβολῶν.

Αύτοῦ τοῦ ἀφιερώματος ὄμως εἴχε προηγηθεῖ καί ἄλλο!
Τό πρῶτο μου "πείραμα"συνεργασίας μέ τή λέσχη ἐγινε τόν Μάιο τοῦ 2006, ὅταν ἦρθα σέ ἐπαφή μέ τό Μορφωτικό Κέντρο τῆς ἰρανικῆς πρεσβείας στήν Ἀθήνα. Προβλήθηκαν 4 σύγχρονες mainstream ἰρανικές ταινίες, προκειμένου νά γνωρίσουμε περισσότερο τόν κινηματογράφο αὐτῆς τῆς χώρας. Μάλιστα γι'αὐτόν τό σκοπό εἴχε ἔρθει στή Ρόδο εἰδικά γι' αὐτό τό ἀφιέρωμα ὁ ἰρανός μορφωτικός ἀκόλουθος Mohamad Reza Darbandi καί ἡ σύζυγός του Minu Darbandi, ἀνταποκρίτρια τοῦ πρακτορείου εἰδήσεων IRNA στήν Ἀθήνα.
Τό ἐπί δύο μέρες κατάμεστο Δημοτικό Θέατρο τῆς Ρόδου μοῦ ...ἄνοιξε τήν όρεξη γιά περισσότερα.
Καταπληκτικές στιγμές.
Ὄμορφες καί χαρούμενες στιγμές.


Αὐτό τό βιντεάκι προβαλλόταν ἀπό τό Κανάλι τῆς Βουλῆς ἐπί ἕνα μήνα περίπου.
Καί χάρη σ'αὐτό τό διαφημιστικό σπότ κλίκαραν στό σβησμένο πιά blog theasisanimation.blogspot.com ἐκατοντάδες ἀπόδημοι Ἕλληνες τηλεθεατές πού ἔβλεπαν μέσω δορυφόρου τό Κανάλι τῆς Βουλῆς κυριολεκτικά ἀπό τό...τέλος τοῦ κόσμου.
Πάει κι αὐτό λοιπόν!...
Τίποτα δέν ἔπρεπε νά θυμίζει αὐτή τήν ἐπιτυχία..


Δεῖτε καί τήν.. ἀγγλική ἔκδοση τοῦ διαφημιστικοῦ γιά τήν πρώτη διαδικτυακή προβολή πού ἔγινε ποτέ ἀπό ἑλληνική κινηματογραφική λέσχη τῆς ἐπαρχίας..
Γιατί οἱ τυχαίοι μή-Ἔλληνες κλικαδώροι ἔπρεπε νά μάθουν καί αὐτοί τί γινόταν.
Σωστά;(..τρομάρα μου)


Αὐτά λοιπόooooν.
Θριάμβευσε τό delete


78 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

Τι κριμα Γκαμπριελ. Κριμα και φανταζομαι την στεναχωρια σου. Τωρα το ανακαλυψες αυτο; Ουτε εγω δεν ηξερα οτι ειχες κανει τοση δουλεια στο παρελθον, τοσο κοπο και ειλικρινα στεναχωρεθηκα κι εγω. Αυτη η κινηση ειναι σα να καις ενα βιβλιο, οτι και να ειναι ..οποιος και να το εγραψε ειναι καποιου η πνευματικη περιουσια. Τι αλλο να πω δεν εχω λογια.

marina danezi είπε...

delete??
plaka kaneis!?!?!?!
APARADEKTO
ELEOS!

Ε. είπε...

γαβριηλ ηταν παρα πολλα ολα αυτα που εγιναν τοτε στη λεσχη για να σβηστουν μονοκονδυλια.
μη στεναχωριεσαι.
ξερω οτι ηταν δικα σου.
με αγαπη.
Ε.

ειρηνη βογιατζη είπε...

Να είσαι καλά Γαβρίλη με τα ωραία σου....!!!!!! Φιλιά

Albert Chinaski είπε...

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν κάποιος κάνει μία προσπάθεια, ο επόμενος δεν χτίζει πάνω σε αυτήν. Είναι τόσο χάρτινη η αυτοπεποίθησή τους;

Theo είπε...

τώρα καταλαβαίνω τι εννοούσες Γαβριήλ...

Αμαλία είπε...

Δυστυχώς για καποιους, η διαγραφη απο το διαδίκτυο δε σημαινει οτι ξεχναμε την παρουσια σου στη θεασις Γαβριήλ..
Κρίμα, γιατι θυμάμαι τα κειμενα και όλη γενικά τη δουλεια που ειχες κανει για την προβολή της κινηματογραφικής λεσχης..
κριμα πραγματικά...

AlliGi είπε...

Φίλε Γαβ, εμείς εδώ στην...Άλλη Γη, τέτοιου είδους συμπεριφορές τις ονομάζουμε επιεικώς...καφρίλα! Αλήθεια, πόσο κομπλεξικός και ανασφαλής μπορεί να είναι κανείς για να κάνει κάτι τέτοιο, αντί να προσπαθήσει να γίνει συνεχιστής...Μη σκας. Ό,τι σβήνεται από το διαδίκτυο δεν παύει και να υπάρχει. Αυτό μάλλον οι εν λόγω "κύριοι" δεν το έλαβαν υπ'όψη τους...

θανασης είπε...

Γαβρηλ πραγματικα λοιπαμαι

Nada R. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Nada R. είπε...

Peirazei pou thimosa..?
Peirazei pou stin sinexeia.. sikginithika??

akoulouthisa to kathe bima tou/sou ...
krima... gia autous... gia tin istoria..
Den peirazei omos,
apo ekei gnorisa tin kallitexniki sou fleba kai auto mou ftanei..
den meno sto parelthon..proxorao..

what's next? :))))))))))))

Cinestef είπε...

Το μόνο που κατάφεραν, Γαβριήλ, να κάνουν οι delete-ορες είναι απλά να διαγράψουν τα μπλογκ. Οι "καταθέσεις" οι δικές σου και των άλλων παιδιών δεν έχουν αφανιστεί γιατί βλέπω ότι υπάρχουν οι ανάλογοι άνθρωποι που "γνωρίζουν," "ξέρουν," "κατανοούν" και, πάνω απ'όλα, δεν ξεχνούν.
Δυστυχώς επικρατεί αυτό το σύνδρομο της καταστροφής από άτομα που δεν έχουν την ανάλογη εκτίμηση των προσπαθειών άλλων και των τεχνών γενικά.
Βάλε πλώρη και βουρ "γι'[τολμώ να πω] άλλα κι άλλα".

ΜΙΚΤΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΙΩΝ είπε...

Μην λυπάσαι Γαβριήλ... δεν αξίζει!

zeta είπε...

Η εκπαίδευση είναι θαυμάσιο πράγμα, αλλά καλό είναι να θυμόμαστε κάπου-κάπου ότι από αυτά που αξίζει να μάθει κανείς τίποτα δεν μπορεί να διδαχθεί. (Oscar Wilde)
...όπως η μη καφρίλα, ε? Όντως, αυτό καλλιεργείται εκ των έσω...

zp είπε...

Μην χαλιέσαι παιδί μου. Κάποια πράγματα έχουν αξία κυρίως κατά την παροντική τους χρήση. Αυτό το κατάφερες και πολύ καλά μάλιστα.

νικος μ. είπε...

Ειναι κριμα , να το πω μικροψυχια ειναι λιγο.
θα μεινω σ'αυτο, δεν θελω να χρησιμοποιησω αλλες εκφρασεις.
Μαλλον ασχολουνται με την κουλτουρα για να βγαζουν λογυδρια

Ανώνυμος είπε...

φασισμος και κατι παραπανω

polly hatzimarkou είπε...

AHHHHHHHH......
DIAVASA to post gia tin Theasis kai
se katalavaino A-P-O-L-I-T-A...
ekanes poli kali douleia kai to ksereis
Eimai sigknimeni me ton tropo pou egrapses to post.
pou prospathises na min ksehaseis kati, gia na meinei kati apo to 'paidi' sou.
lipamai.

spiro είπε...

an h prospatheia metraei, poso mallon to ethelontiko ergo kapoiou

dunamh gabrihl

κωστης είπε...

καλα δεν ντρεπονται;

Ανώνυμος είπε...

κουράζεις...

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

ανώνυμε/η δεν πειράζει. ας υπάρχει και μια κουραστική ανάρτηση.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

το γαρ πολυ της θλιψεως γεννα παραφροσύνη...

Περαστικά

Vassilis είπε...

Kρίμα Γαβριήλ.
Το πάτημα του delete πες ότι μπορεί να έγινε και "κατά λάθος". Το enter όμως στο μήνυμα επιβεβαίωσης;
Κρίμα.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

ανώνυμε.. το γαρ πολύ της ειρωνίας κρύβει αμηχανία.. ελπίζω και λίγη ντροπή.

Argiro είπε...

Τον λόγο που σβήστηκαν τα blog θα τον μάθουμε? Γνωρίζουν οι τωρινοί υπευθυνοι της Λέσχης οτι τα blog αποτελούσαν Πνευματική Ιδιοκτησία σου και Pνευματική Kλήρονομια για τους φίλους της κινηματογραφικής Λέσχης της Ρόδου καθώς και αντικείμενο μελέτης για οποιον ενδιαφερόμενο ήθελε να ανατρέξει στο Αρχείο της? Οφείλουν να μας απαντήσουν επίσημα!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ BLOGS ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ BLOG (TOY ΓΑΒΡΙΗΛ ΔΗΛΑΔΗ) ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ BLOG ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΟΝΤΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ (Ο ΓΑΒΡΙΗΛ ΔΗΛΑΔΗ)ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ BLOGS. ΩΣ ΘΕΑΤΗΣ ΑΡΚΕΤΩΝ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΣΤΗΝ Π.Χ. ΚΑΙ Μ.Χ. ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ (ΠΡΟ ΚΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΧΑΡΙΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΧΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΕΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΣΧΗ (Η ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ CINEPHIL TOY ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ. ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΠΑΙΞΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΓΙΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ!!! ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ (ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΑΡΑΓΕ?) ΤΩΝ BLOGS TOY (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΠΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΣΧΗ ΑΝΕΠΑΦΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ), Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΣΧΗ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΝΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ SITE ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΟΥΔΕΙΣ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΠΟΙΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟ "ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ" ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ.

ΤΕΛΟΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΟΠΩΣ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΔΙΑΤΕΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΝΑΡΚΟΘΕΤΕΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΠΙΚΡΟΧΟΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΛΙΓΟΣΤΕΣ ΟΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΣΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΗ...

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

Αγαπητέ Ανώνυμε, κατ'αρχήν δεν ξέρω γιατί παραμένεις ανώνυμος! Τόσο ανώνυμο μένος εναντίον μου , δεν είναι κρίμα για σένα να παραμένει ακόμα...ανώνυμο;

Πρόσβαση δεν είχα και το γνωρίζεις προφανώς πολύ καλά αυτό. Και αυτό αποδεικνύεται πάρα πολύ εύκολα : από τα ίδια τα email που έστελνε η λέσχη αφού πλέον είχα αποχωρήσει.. Πρόσβαση λοιπόν στα ιστολόγια που διαγράφηκαν είχε η λέσχη. Οι αποδέκτες ας ψάξουν στις διευθύνσεις τους και θα το διαπιστώσουν ευκολότατα!
Ας τα αφήσεις αυτά...

Τα σχόλιά μου στα οποία αναφέρεσαι δεν στρέφονται κατά των σινεφίλ της Ρόδου.
Και αυτό το γνωρίζεις καλά..

Τα σχόλιά μου αναφέρονται στην αψυχολόγητη και ακανατανόητη καταστροφή μίας ΟΜΑΔΙΚΗΣ δουλειάς που φαινόταν σε αυτά τα ιστολόγια και που ανέδειξαν την κινηματογραφική λέσχη της Ρόδου και την έκαναν γνωστότερη στο ευρύ κοινό, και όχι μόνο στη Ρόδο.
Εγώ , ναί, έφυγα από τη λέσχη και η διαχείριση όλων των ηλεκτρονικών μέσων έκτοτε γινόταν από τους εναπομείναντες.
Και , ναι , πολύ καλά κάνατε και αποφασίσατε να συνεχίσετε την ηλεκτρονική παρουσία της λέσχης στο διαδίκτυο, γιατί είναι ένας πολύ καλός τρόπος ενημέρωσης του κοινού.
Αλλά να εξαφανίσετε ό,τι προηγήθηκε, αυτό δεν το εξηγείς.. Ούτε βέβαια είσαι σε θέση να το δικιολογήσεις!

Έτσι διαχειρίζεται το παρελθόν της αυτή η όαση που μιλάς;
Σβήνοντάς το;
Πόσο ανασφαλείς είσαστε;

Δε θα σταθώ περισσότερο στη χωλή που βγάζεις. Αυτοί που σε διάβασαν την κατάλαβαν πολύ καλά. Αυτοί που σε ξέρουν και προσωπικά, κατάλαβαν και ποιός είσαι.
Το πρόβλημά σου -το προσωπικό σου πρόβλημα - είμαι απλώς...εγώ. Και σου δίνω κάθε δικαίωμα να μη με συμπαθείς. Δεν είσαι υποχρεωμένος!
Η δουλεία που έγινε όμως τότε και που προήγαγε τη λέσχη σε τί έφταιξε; Και γιατί έπρεπε να σβηστεί;

Είπες κάτι και για το θέμα που σε καίει , αυτό της "προσωπικής προβολής", αυτής που προφανώς μάλλον αισθάνεσαι ότι σου λείπει και θα σού άξιζε..
Θα ήθελα όμως, όποιος θέλει να μάθει αν αυτά που λες έχουν πραγματικά βάση, να ανατρέξουν (κι εσύ μαζί τους) σε όσα κείμενα υπάρχουν και έχουν σταλεί στους ηλεκτρονικούς αποδέκτες. Εκεί λοιπόν θα διαπιστώσουν ότι κάθε ένας ξαχωριστά που προσέφερε έστω και στο πιο μικρό σε οποιαδήποτε δραστηριότητα της λέσχης τότε, αναφέρθηκε ονομαστικά και με τα καλύτερα λόγια. Σε κάθε ευκαιρία ανέφερα τους πάντες και το ξέρεις πολύ καλά αυτό, είτε γραπτά, είτε προφορικά και οπουδήποτε. Δεν αποκλείεται μάλιστα να είσαι και ...εσύ ένας από αυτούς.
Την επικοινωνία με το κοινό δεν την πήρα από μόνος μου. Υπήρχε συμβούλιο με μέλη και αρμοδιότητες για το κάθε ένα από αυτά. Οπότε, τα όσα πραγματικά παιδαριώδη λες περί "προσωπικής προβολής" είναι κι αυτά κακόβουλα, αγαπητέ μου Ανώνυμε. Το συμβούλιο αποφάσισε να κάνω αυτή τη δουλειά και την έκανα. Και κανένας δεν απαγόρευσε ποτέ σε κανένα μελος της λέσχης να μιλάει δημόσια για τη λέσχη, και αυτό εσύ -ειδικά εσύ- το γνωρίζεις πολύ καλά.

Μια προσεκτικότερη ανάγνωση των όσων γράφεις αποδεικνύει ότι το μεγάλο σου πρόβλημα είναι οι..."εποχές" (που εσύ ονόμασες προ- και μετά- , όχι εγώ..)
Μπορείς να έχεις και πολλά άλλα προβλήματα αγαπητέ φίλε, αλλά η ομαδική δουλειά που κατέστρεψες (για να ...σβηστεί μια "εποχή" όπως λες) δεν σού έφταιγε πραγματικά σε τίποτα.
Αντίθετα, αν ήσουν έξυπνος, θα την εκμεταλλευόσουν για να προβάλεις πέντε-έξι επιτυχίες που έγιναν κατά το παρελθόν, για το καλό αυτής της ομάδας.

Το περιεχόμενο του σχολίου σου αποδεικνύει όλα όσα γράφονται στην ανάρτηση. Δυστυχώς.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

@Αργυρώ
Τα blog ήταν ιδιοκτησία της λέσχης.
Ούτε δικά μου, ούτε του Αλέξανδρου , ούτε της Θεώνης.
Και δεν υπάρχει νόημα πια.
Όποιος θέλει να ανατρέξει, ό,τι έμεινε βρίσκεται ακόμα στην ιστοσελίδα του Δήμου.
αυτά.

jvolonaki είπε...

otan lamvana ta mail ths theasis, pantote skeftomoun poso tha prepei na agapas auto pou kaneis gia na afierwneis toso xrono prokeimenoy na prosfereis to kalutero apotelesma.kai panta to petyxaines!Auth h prospatheia anagnwristhke apo pollous kai sigoura den ksexnietai!De mporw na katanohsw to logo ths kinhshs auths, katanow to poso se stenoxwrhse..
ksereis omws na proxwras k na kaneis akoma megalutera pragmata!!

Αλεξανδρος είπε...

Katarxas na prostheso me tin seira mou oti o Gabriel paredose kodikous kai stoixeia prosvasis tou blog, en ti apoxorisi tou apo tin lesxi.
Opote akuron to sxolio tou agapitou anonymou.

Tora giati kai pos katevike to blog ti simasia exei ? Opoioi kai an einai oi logoi, prosopikoi kai mi, me tin kinisi auti akirothikan oi protes prospatheies gia "dia-diktiosi" tis lesxis kai diagrafike kai auto to mikro arxeio pou eixe dimiourgithei ekeini tin periodo.

Aneksartita apo tin opoia kontra kai diafonia metaksi tou Gabriil kai kapoion melon tis lesxis, den pistevo oti to na "katevainei" kai na diagrafetai dia pantos i proigoumeni istoselida kai mazi kai mia olokliri aksiologi - thelo na pistevo - kai en merei sillogiki prospatheia, dilonei endiaferon gia ton "politismo" kai tis "oaseis" tou. Alla to akrivos antitheto... To polu kalo kainourgio site tha mporouse na diatirisei kai ta palaiotera arxeia.

Teleiontas thelo na po kai ego to euxaristo mou ston Gavriil gia tin sinergasia, pou oso kai an me talaiporise sta tilefona kai sta mail, entoutois katafere na provalei me enan ameso kai dimiourgiko tropo tin kinimatografiki lesxi kai tis drastiriotites tis.

Ανώνυμος είπε...

"Η αλήθεια είναι ότι κατ'αρχήν όλα τείνουν να γίνουν πιστευτά. Είναι πολύ περίεργο, αλλά έτσι γίνεται"

Ανώνυμος είπε...

Εάν πιστευε σε αυτές τις 'οάσεις πολιτισμού' όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν θα έβγαινε να κάνει το σχόλιο του ανώνυμα,ούτε θα εγραφε πράγματα που δεν ισχύουν, όπως το οτι ο συντάκτης είχε πρόσβαση στο αρχείο. Κι ένα πεντάχρονο παιδάκι καταλαβαίνει οτι ο συντάκτης ακόμα και πρόσβαση να είχε, όπως ίσχυρίζεται ο ανώνυμος, δεν θα έσβηνε ποτέ απο το αρχείο αυτή την αξιόλογη ομαδική εργασία!! Ας ασχοληθεί λοιπόν με τις 'οάσεις' του ο ανώνυμος σχολιαστής και ας αφήσει τους υπόλοιπους να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας!!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε, αν δεν ακούσεις την αντίθετη άποψη, πως θα μπορέσεις να καταλήξεις σε ασφαλή συμπεράσματα; να αισθάνεσαι ευγνωμοσύνη για όλους αυτούς που λένε κάτι διαφορετικό από αυτό που έχεις στο μυαλό σου

Ανώνυμος είπε...

το ως ανω ανωνυμο σχόλιο δικό μου είναι. καταλάθος δεν έβαλα όνομα. Μην μπερδευτούμε οι ανώνυμοι εδω μέσα!

MARINOS είπε...

Φίλε Γαβριήλ,

Σου στέλνω την πλήρη μου συμπαράσταση. Είναι κρίμα η δημιουργία, ο κόπος και ο χρόνος που αφιερώνει κάποιος άνθρωπος σε μια αποστολή, για πολλούς και διάφορους λόγους να... διαγράφεται κάτω από μανδύες και δικαιολογίες περί δήθεν "αλλαγής/εκσυγχρονισμού/ανανεωσης κλπ κλπ".

Εδω και πολύ καιρό που σε διαβάζω, σου αναγνωρίζω τη μεγάλη αγάπη που έχεις για τα πολιτιστικά δρώμενα αλλά και την αδιάκοπη κοινωνική σου δράση στα κοινά της Ρόδου.

Εαν σήμερα οι καταστάσεις μιας κλειστής ομάδας Ροδιτών σε διέγραψαν, κόπιασε Κύπρο! - Είμαι σίγουρος πως άτομα σαν και σένα βρισκουν πολλές ανοιχτές πόρτες αλλά και προτάσεις για συνεργασίες.

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μου Μαρίνο από το στόμα σου και στού θεού τ'αφτί

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

καλύπτεις τά εἰσιτήρια ἀνώνυμε, φαντάζομαι...
προφανῶς πόροι ὑπάρχουν

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω τίποτα εναντίον των Κυπρίων

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

οὔτε καί κατά τῆς τσέπης σου..

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι αυτο το θέμα. Και είναι πολύ πιο σοβαρό από όσο νομίζεις

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

ἀνώνυμε, τό θέμα εἶναι σοβαρότερο καί τό ξέρεις ἐσύ εἰδικά. γι'αὐτό καί φοβᾶσαι νά πεῖς ποιός εἴσαι.

Ανώνυμος είπε...

Η ανωνυμία είναι η στοιχειώδης αυτοπροστασία απέναντι στην δικτατορία ενός blog. Με την προυπόθεση να μην γίνεται υβριστική η συκοφαντική.Όπως δυστυχώς πολύ συχνά συμβαίνει με τέτοιου είδους blog.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

δέν εἶσαι ὑποχρεωμένος νά μπαίνεις λοιπόν σέ τέτοιου εἴδους μπλογκ.

Ανώνυμος είπε...

Που ξέρεις; μπορει και να επιτελώ κάποιο θεάρεστο έργο. Αυτά που γράφω αλλά και αυτά που μπορώ να γράψω, πιστεύω ότι θα σου είναι πολύ πιο χρήσιμα από όλες αυτές τις απέραντες αερολογίες και το ατελείωτο λιβάνισμα. Τα οποία απλώς κανακεύουν την ματαιοδοξία και τον υπερτροφικό εγωισμό σου.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

συνέχισε λοιπόν ἀνώνυμε/η νά γράφεις ἐδῶ, στό διδακτορικό ὅπως λές μπλόγκ, πού ὄμως σοῦ δίνει τό δικαίωμα νά μέ προσβάλεις ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς καί ἀνώνυμα.

Ανώνυμος είπε...

Πέφτεις έξω. Δεν σε προσβάλλω. Περιγράφω μία πραγματικότητα (τουλάχιστον προσπαθώ). Καλόπιστα. Αν το αποδεχτείς και προβληματισθείς θα βγείς κερδισμένος. Και μαζί με σένα και όλοι αυτοί που βρίσκουν τον μπελά τους μαζί σου.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γαβριηλ / Gabriel είπε...

σέ εὔχαριστῶ γιά τά καλά σου λόγια, πού εἶναι τόσο καλά καί καλόπιστα.
καί κανένας δέν θά βρεῖ κανέναν μπελά. μήν ἀνησυχεῖς.
ἄν ὄμως εἶσαι καλόπιστος/η, σέ ἄλλα συμπεράσματα θά εἴχες βγεῖ, ἀνώνυμε/η.

μαρινα είπε...

καλοπιστοι ανωνυμοι ψυχολογοι..
νεο ειδος

Ανώνυμος είπε...

Καλόπιστος δεν σημαίνει απαραίτητα ούτε χαζός ούτε αφελής. Ούτε ότι εμφορούμαι από αγαθά αισθήματα για σένα. Και τα συμπεράσματά μου βγήκαν μέσα από πολύ δυσάρεστες εμπειρίες και όχι από την ανάγνωση όλων αυτών των κενολογιών. Όπως και τα ανάλογα συμπεράσματα όλων όσων σε γνώρισαν. Έστω και λίγο. Απλως η συνειδητοποίηση του προβλήματος, μετριάζει τον θυμό μου για όλα αυτά που αράδιασες, αποσκοπώντας κύριος οίδε που και με κάνει να τείνω χείρα βοηθείας, την οποία προφανώς αρνείσαι, νομίζοντας οτι δεν την χρειάζεσαι.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

ἐντάξει ἀνώνυμε/η ,
σέ εὐχαριστῶ καί πάλι γιά τά καλά σου λόγια.
καί πάλι, μήν ἀνησυχεῖς.

καί δέν εἶναι ἀνάγκη νά διαβάζεις κάτι πού γράφει κάποιος πού δέν συμπαθεῖς.

ΧΡΗΣΤΟΣ είπε...

βρε γαβριηλ, σου εξαφανισαν δυο χρονια δουλειας κι εσυ δεν θα πρεπει ουτε να διαμαρτυρηθεις ουτε να πεις κουβεντα. θα πρεπει να ζητησεις και ψυχολογικη στηριξη! και θα πρεπει και να τους πεις και συγγνωμη που τους ενοχλησες.
πολυ ψηλα τον πηραν τον αμανε ολοι αυτοι οι ..ανωνυμοι
δεν τους χ... ;

μαρινα είπε...

συμφωνω με χρηστο!

Ανώνυμος είπε...

Κοιταξτε τι βρεικα. Ειναι στο σαιτ που φτιαξαν στην θεασισ απο τον απριλιο
Καλώς ήλθατε!
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator
Δευτέρα, 13 Απρίλιος 2009 08:14
Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Καλώς ήλθατε στην καινούργια ιστοσελίδα της
Κινηματογραφικής μας Λέσχης "ΘΕΑΣΙΣ".

Η αλήθεια είναι ότι αργήσαμε πολύ να την ετοιμάσουμε. Η αποχώρηση του Γαβριήλ άφησε ένα σημαντικό κενό και δεν επέτρεψε στην πρώτη μας - και πολύ επιτυχημένη - διαδικτυακή επικοινωνιακή προσπάθεια να ολοκληρωθεί. Πιστεύω ότι το γεγονός πως όλοι όσοι ασχολούμαστε με την ΘΕΑΣΗ το κάνουμε σε εθελοντική βάση και προσφέρουμε από το υστέρημα του χρόνου μας, αποτελεί μια επαρκή δικαιολογία για αυτή την καθυστέρηση. Παρ’όλα αυτά και επειδή είχαμε καλομάθει με την εξαιρετική δουλειά που έκανε ο Γαβριήλ στο πρώτο μας blog, όλοι αισθανόμασταν πολύ έντονα αυτήν την έλλειψη στο πεδίο της επικοινωνίας και στην επαφή με τα μέλη και τους φίλους της Λέσχης μας. Η ενημέρωση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τις προβολές και τις υπόλοιπες δραστηριότητες της Θέασης, ασφαλώς και ήταν σημαντική και βοηθούσε πολύ τη λειτουργία της Λέσχης, χάρις στην ηρωική προσπάθεια της Νεκταρίας, αλλά ήταν σαφές σε όλους μας ότι, ειδικά στη φάση έντονης ανάπτυξης στην οποία έχει εισέλθει η Θέαση, ήταν ανεπαρκής. Και επειδή κάθε πράγμα χρειάζεται τον χρόνο του, έτσι και με την ιστοσελίδα μας ήλθε η ώρα της. Δημιουργοί της είναι ο Ηλίας και η Νεκταρία. Χωρίς τη δική τους προσπάθεια ακόμη θα συζητούσαμε για το έλλειμμα επικοινωνίας. Τους ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας.

Από την ιστοσελίδα μας, λοιπόν, θα ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες της Θέασης, για τα πολιτιστικά γεγονότα της Ρόδου, για τις προβολές ταινιών, κινηματογραφικών και τηλεοπτικών, και για οτιδήποτε έχει σχέση με τον ευρύτερο χώρο, του κινηματογράφου ειδικότερα αλλά και του πολιτισμού γενικότερα.

Συντάκτης της ιστοσελίδας μας θα μπορεί να γίνει ο καθένας από σας. Θα του δίνουμε ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό και με αυτά θα μπορεί να μπει μέσα και να μιλήσει για όποιο - σχετικό - θέμα επιθυμεί. Και επειδή η ιστοσελίδα είναι ένας τόπος ο οποίος συνεχώς εξελίσσεται και διαμορφώνεται, θα σας παρακαλούσαμε να συμβάλλετε και εσείς στη βελτίωσή της. Επικοινωνήστε μαζί μας και πείτε μας τη γνώμη σας. Τι σας αρέσει, τι δεν σας αρέσει, τι νομίζετε ότι λείπει ή ότι δεν είναι επαρκές, ή πάλι τι μπορεί να είναι περιττό και πρέπει να απαλειφθεί.

Να ευχηθώ λοιπόν για την ιστοσελίδα μας να μακροημερεύσει και να γνωρίσει ημέρες δόξας προσβασιμότητας.

Και επίσης να ευχηθώ για ακόμη πιο ενδιαφέρουσες, πιο πλούσιες σε συγκινήσεις και πιο δημιουργικές κινηματογραφικές βραδιές και χρονιές.

μαρινα είπε...

κι εγω ανωνυμε σε παραπεμπω στο σχολιο του Αλεξανδρου λιγο πιο πανω.

Ανώνυμος είπε...

Εδώ έχουμε ενδιαφέρουσα εξέλιξη. Και ο Τσοποτός από το Παρίσι, πως έμαθε άραγε για τους κωδικούς; μήπως ήταν παρών στην παράδοση και παραλαβή; ή μήπως είναι και αυτός εξ'ίσου εύπιστος με όλους τους υπόλοιπους; με την μόνη διαφορά ότι αυτός δεν έχει κανένα ελαφρυντικό. Γιατί γνωρίζει τους ανθρώπους για τους οποίους εκφέρει άποψη.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

ανώνυμε, μην κάνεις τον ανίδεο.
οι κωδικοι του weeklytheasis@gmail.com δοθηκαν κανονικα.
Γι αυτο και η λεσχη εστελνε τα ενημερωτικα email απο την συγκεκριμενη διεύθυνση και ΜΕΤΑ απο την αποχωρηση μου, που έγινε στα μέσα Απριλίου 2008.
Η συγκεκριμενη διευθυνση ηταν και αυτη που ηλεγχε και τα μπλογκ. Και αυτο το ξερει τοσο ο Τσοποτος οσο και εσυ.
Σου υπενθυμιζω οτι και ο Τσοποτος εχει μπλογκ και ξερει πως δουλευει το ολο συστημα.
Δεν ειναι δα τοσο δυσκολο να παρατηρησει κανεις την διευθυνση των ενημερωτικων email απο τον Απριλιο του 2008 μεχρι και το τελος της προηγουμενης περιοδου προβολων.Ειναι Η ΙΔΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ απο την οποια αποστελλονταν τα ενημερωτικα email οταν τα χειριζομουν.

Οποτε πραγματικα ακυρες οι εντυπωσεις που προσπαθεις να δημιουργησεις.

Και απο δω και περα οποιος θελει να πει τη γνωμη του , να τη λεει επωνυμα.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

Το τελευταιο email που εστειλα απο την διευθυνση weeklytheasis@gmail.com με θεμα " ενα μεγαλο ευχαριστω" ειναι της 14-4-2008.
Στη συνεχεια, απο τη λεσχη εχουν σταλει απο ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ (weeklytheasis@gmail.com) τα email με τις εξης ημερομηνιες :
17-4-2008
10-5-2008
13-5-2008
21-5-2008
28-5-2008
1-6-2008
4-6-2008

Είχα τοτε αποχωρησει και δεν ειχα πια καμμια σχεση με κανεναν σας.

Unknown είπε...

Τα μέηλ λειτούργησαν κανονικά μέχρι την ημερομηνία που αναφέρεις. Το blog δεν λειτούργησε ποτέ. Και μια που η μνήμη σου είναι τόσο καλή, μήπως ξέρεις να μας πείς τι πάθανε τα δύο e-mail της Θέασης μετά τις 4 Ιουνίου; Ξαφνικά και οι δύο λογαριασμοί απενεργοποιήθηκαν. Έτσι. Στα καλά καθούμενα. Είμαι βέβαιος ότι "δεν ξέρεις". Αυτό έλειπε. Η ερώτηση μου είναι ρητορική.
Και μία τελευταία ερώτηση. Γιά ποιόν λόγο, κάποιοι άνθρωποι, οι οποίοι είχαν την ευγένεια και την παρρησία να εκθειάσουν με τέτοιο ξεκάθαρο τρόπο την δουλειά σου και να αναγνωρίσουν την συνεισφορά σου στην κοινή σας προσπάθεια, στην συνέχεια να προσπαθήσουν να σε μειώσουν. Δεν είναι παράλογο; και γίνεται ακόμη πιο παράλογο αν αναλογισθείς ότι το blog αυτό ανήκε στην Θέαση και ήταν επίτευγμα της συλλογικής δουλειάς που γινόταν και εξακολουθεί να γίνεται στην Θέαση.
Λυπάμαι για όλα αυτά που συμβαίνουν. Ειλικρινά θα προτιμούσα να αφεθούν όλα στην ευεργετική επίδραση του χρόνου.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

Συνεχιζεις να εισαι ανωνυμος. Αν και μου ειναι σαφες ποιος εισαι.

Ειλικρινα δεν ξερω γιατι απενεργοποιηθηκαν οι ηλεκτρονικες διευθυνσεις. Αυτο θα πρεπει να σου το πει καποιος η καποια απο εσας που τις χειριζοταν.

Κατι αλλο το οποιο ομως γνωριζεις αλλα βεβαια δεν το λες επειδη εισαι αυτος που εισαι : οταν μου ζητηθηκε απο εσας και ΠΑΡΑ το τοτε πολυ ασχημο κλιμα που ειχε δημιουργηθει, να σας βοηθησω για βρεθουν οι χαμενες διευθυνσεις του καταλογου των αποδεκτων, σας εδωσα το back up των διευθυνσεων που ειχα κρατησει στον υπολογιστη μου -οταν οπως πολυ καλα θυμασαι το ιδιο ειχε συμβει στην πρωτη-πρωτη διευθυνση της θεασις (weeklytheasis@yahoo.com) και ειχε ακυρωθει ο λογαριασμος λογω μεγαλης αποστολης ηλεκτρονικων μηνυματων.

οποτε, ασε παλι τις εντυπωσεις ανωνυμε. ειναι ακυρες κι αυτες.
Δε φταιω εγω για τα δικα σας λαθη.

Η ρητωρικη σου ερωτηση βρισκει απαντηση στην αναρτηση μου.

Αν θες να ξερεις, εγω λυπαμαι περισσοτερο απο σενα ανωνυμε, και ο,τι εχω να πω το λεω επωνυμως.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γαβριηλ / Gabriel είπε...

Το blog δεν ενημερωθηκε ποτε απο τοτε που εφυγα απο τη θεασις. αυτο ειναι αληθεια. αλλα εσυ και οι αλλοι ανωνυμοι συνεργατες σου ισχυρισθηκαν οτι εγω ειχα προσβαση σε αυτα!

Οπως πολυ καλα γνωριζεις αυτο δεν ειναι δυνατον να συμβει. Οποιος ειχε προσβαση στο λογαριασμο weeklytheasis@gmail.com ειχε προσβαση και στα μπλογκ.
Αποδεικνυεται οτι ειχατε προσβαση στο weeklytheasis@gmail.com και ΑΦΟΥ ειχα φυγει εγω, τον Απριλιο του 2008. Αποδεικνυεται απο τα email που στελνατε απο αυτον το λογαριασμο. Το οτι ομως δεν ενημερωνατε τα μπλογκ ηταν καθαρα δικη σας επιλογη. Τωρα το ποτε ακυρωθηκε ο λογαριασμος και γιατι , αυτο μονο εσεις το γνωριζετε. Οχι εγω.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

και για να τελειωνουμε , κατι τελευταιο.

Δεν εχω καλη μνημη ανωνυμε.

Τις ημερομηνιες των email που στελνατε απο τη διευθυνση που μεχρι τωρα ισχυριζοσαστε οτι δεν ειχατε προσβαση (!!!) τις βρηκα απο τον φακελο των εισερχομενων email μου (inbox).
Οποιος ειναι αποδεκτης των ενηεμρωτικων email της λεσχης δεν εχει παρα να κανει το ιδιο. Ειναι απλο.

olakiola@rodos.com είπε...

Διαβάζοντας τα παραπάνω μηνύματα μπορεί κανείς να εξάγει τα παρακάτω συμπεράσματα:
1. Ο πανδαμάτωρ άγιος delete (βοήθειά μας) θα πρέπει να γιορτάζει αν και δεν αναγράφεται στο επίσημο εορτολόγιο στις αρχές Ιουνίου και αυτό γιατί αρχές Ιουνίου συνηθίζει να κάνει τα «θαύματα» του. Αρχές Ιουνίου έγινε σύμφωνα με τον δημιουργό του παρόντος ιστότοπου η διαγραφή των blogs που είχε δημιουργήσει ο ίδιος για την Κιν. Λέσχη αλλά και αρχές Ιουνίου πριν από ένα χρόνο έγινε ως δια μαγείας η διαγραφή των δύο λογαριασμών της θέασις που αναφέρει παραπάνω ο Gabriel (μετά την τελευταία αποστολή ενημερωτικού mail στις 4-6-08) με συνέπεια να μείνουν στα κρύα του λουτρού οι υπεύθυνοι της θέασης και να τρέχουν παραμονές έναρξης του ecofilm να ψάχνουν να βρουν διευθύνσεις αποδεκτών (που είχαν χαθεί μαζί με τους λογαριασμούς) για να ενημερώσουν (μετά από δημιουργία νέων λογαριασμών) όλους όσους λάμβαναν μέχρι τότε μηνύματα από τη θέασις.
2. Η παράδοση των κωδικών που τόσο πολύ αναφέρεται ως αιτιολογία ότι μόνο από τη θέασις θα μπορούσαν να διαγραφούν τα blogs στέκει μόνο ως αποδεικτικό στοιχείο για υπέργηρους που αγνοούν τι σημαίνει διαδίκτυο αφού οι κωδικοί των blogs (που αφ ενός δεν δόθηκαν αφού δεν ζητήθηκαν αλλά και ούτε υπήρξε ποτέ ενδιαφέρον για συνέχιση ενημέρωσης των blogs) δεν παραδίνονται όπως τα σύγχρονα κλειδιά του αυτοκινήτου ή του σπιτιού που δεν αντιγράφονται αλλά απλά κοινοποιούνται – γνωστοποιούνται στον επόμενο χρήστη (αν υπάρχει) και παραμένουν φυσικά πάντοτε σε γνώση του αρχικού δημιουργού που έχει πλήρη και κυριαρχικά δικαιώματα στα blogs που ο ίδιος δημιούργησε. Αυτός λοιπόν μπορεί ανά πάσα στιγμή να μπει να ενημερώσει, τροποποιήσει ακόμη και να διαγράψει τα δημιουργήματά του. Και για να τον προλάβω ας μην επικαλεστεί ότι τα ξέχασε αφού από τα γραφόμενά του φαίνεται ότι διαθέτει και μνήμη ελέφαντα αφού έχει πλήρη στοιχεία με ημερομηνίες, περιεχόμενα, δημοσιεύσεις (σαν να τα έχει όλα αποθηκευμένα) του τι περιλάμβαναν τα blogs (που σημειωτέον έχουν ήδη διαγραφεί).
3. Από την πρώτη ενημέρωση του νέου site της θεασις που αναφέρεται παραπάνω που έγινε περίπου δύο μήνες πριν το θαύμα του πανδαμάτορα αγίου delete (στον οποίο θα πρέπει συχνά να ανάβει κεράκι ο ιδιοκτήτης του παρόντος ιστότοπου) φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι υπεύθυνοι της θέασις δεν είχαν καμία αντιπαλότητα με το Gabriel αφού εκθειάζουν το έργο του και δεν μπαίνει θέμα συναγωνισμού με την προϋπάρχουσα κατάσταση ενώ αντιθέτως αυτές οι τάσεις φαίνονται ξεκάθαρα από τα γραφόμενά του ότι διακατέχουν τον Gabriel.

Ποιόν συμφέρει λοιπόν και ποιόν εξυπηρετεί όλη αυτή η ιστορία;
Τη θέασις; Σίγουρα όχι αφού τα μέλη της πρέπει να κάτσουν να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες, λοιδορούνται και γίνονται στόχος του κάθε πικραμένου.
Μήπως τον ιδιοκτήτη αυτού του blog που με τη πρώτη διαγραφή των λογαριασμών των email πριν από ένα χρόνο blogαρεται η επικοινωνία της θέασις με τον έξω κόσμο τις παραμονές του ecofilm και με την πρόσφατη διαγραφή των δημιουργιών του που πιθανόν να μη του ήταν και χρήσιμα αφού παρέμεναν ανενεργά εδώ και ένα χρόνο άρα και μη επισκέψιμα, προκαλείται μεγάλη αναταραχή γύρω από το πρόσωπό του, γίνεται δέκτης μηνυμάτων συμπαράστασης και υποστήριξης και βρίσκει άλλη μια μεγάλη ευκαιρία να προβάλει ένα τεράστιο ΕΓΩ μέσα από τα κείμενα του.
Η απάντηση ανήκει σε όλους εκείνους που ελαφριά τη καρδία και με τόση ευκολία εξακόντισαν τα βέλη τους αδίκως, ιδίως σε εκείνους τους παροικούντες όχι την Ιερουσαλήμ αλλά τη Ρόδο που για αυτούς ισχύει αυτό που λέει ο λαός:
ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ, ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΑΝ…

Γαβριηλ / Gabriel είπε...

κανεις λαθος αγαπητε φιλε.
και πας παλι να παραπλανησεις τους αναγνωστες.
καθε μπλογκερ ξερει οτι καθε ιστολογιο συνδεεται με μια ηλεκτρονικη διευθυνση.
ο κωδικος που ελεγχει την ηλεκτρονικη διευθυνση ειναι ο ιδιος που ελεγχει και το μπλογκ.
εγω τον κωδικο τον εδωσα στις 14-4-2008.
αυτο πια δεν αμφισβητειται, γιατι υπαρχουν τα μεηλ που εχουν σταλει απο τη θεασις αφου ειχα εγω αποχωρησει.

δινοντας λοιπον τον κωδικο για την ηλεκτρονικη λδιευθυνση που συνδεεται με το μπλογκ, αυτοματα δοθηκε και η προσβαση στα μπλογκ.
οποτε, ακυρο παλι αυτο που ισχυριζεσαι οτι ειχα προσβαση στο μπλογκ μεν αλλα οχι στην ηλεκτρονικη διευθυνση. αυτο ειναι το λαθος σου.

δεν ειχα καμμια επαφη αλλα και καμμια ορεξη αν θες να ασχοληθω περαιτερω, αφοτου εφυγα, για τους λογους που ισως γνωριζεις.

το γεγονος οτι ακυρωθηκε μετεπειτα η ηλεκτρονικη διευθυνση , για αυτο δεν ευθυνομαι γιατι δεν ειχα προσβαση, πώς να το κανουμε!

παρ'όλ'αυτα, οταν μου ζητηθηκε να βοηθησω να βρεθουν οι διευθυνσεις ΕΥΤΥΧΩΣ ειχα σωσει τη λιστα αποδεκτων , επειδη κατα το παρελθον, οταν η λεσχη ειχε το λογαριασμο στο yahoo ειχε συμβει το ιδιο ακριβως πραγμα. μια ωραια μερα ακυρωθηκε ο λογαριασμος και δεν μπορουσαμε να βρουμε τις διευθυνσεις. και σας εδωσα οσες διευθυνσεις ειχα γιατι αυτο ηταν το σωστο, παρα τις διαφωνιες που ειχαν δημιουργηθει.

τωρα, αν θελεις να με προσβαλεις ειναι δικο σου προσωπικο θεμα.
κι οποιος καταλαβε καταλαβε.
δεν εισαι υποχρεωμενος ουτε να με συμπαθεις ουτε τιποτα. δε σ'αρεσει ο χαρακτηρας μου ; κανενα προβλημα.

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΣΑΣ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ; ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ;
ΕΓΩ ΤΟΝ ΓΑΒΡΙΛΟ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΑ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΣΧΗ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΛΕΠΩ ΚΙ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΦΛΟΜΩΣΕΙ ΣΤΟ ΨΕΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ.
ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΜΗΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ. ΠΩΣ ΔΙΑΟΛΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ; ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΗΛ ΣΤΕΛΝΑΤΕ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ. ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΑΤΕ. ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΕΓΧΑΤΕ. ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΖΟΙ;
ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ, ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ Η ΟΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ; ΕΠΙΠΕΔΟ ΡΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ; ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ;

ΚΙ ΕΣΥ ΓΑΒΡΗΛΟ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ.ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ.ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.

Γ.Δ.

Nada R. είπε...

Pes ta xrisostome...
Den exete kati kalitero na kanete?

Krima einai, pou katastrefete kathe ti omorfo gia tin theasis...

olakiola είπε...

"Μηδενί δίκην δικάσης πριν αμφοίν μύθον ακούσης" έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι αλλά φαίνεται ότι οι σύγχρονοι μάλλον αγνοούν αυτή τη ρήση, αλλιώς δεν εξηγείται ότι έχουν βγάλει ετυμηγορία και έχουν καταδικάσει κιόλας δεχόμενοι ακρίτως κάθε κατηγορία που εξακόντισε ο gabriel σχετικά με τεράστιο θέμα που απασχολεί το φιλοθεάμον κοινόν της πόλης μας (που ο ίδιος δημιούργησε με την δημοσίευσή του).
Απάντηση φυσικά στο ερώτημα ποιον τελικά εξυπηρετεί όλη αυτή η φασαρία δεν έδωσε ούτε ο ίδιος αλλά και ούτε έκατσαν να το σκεφτούν οι απανταχού υποστηρικτές του οι οποίοι μάλιστα δεν μπαίνουν στον κόπο να ερμηνεύσουν ούτε τα κίνητρα του συντάκτη αλλά ούτε και τις απαντήσεις των θιγομένων .
Έχει γραφτεί παραπάνω σε δύο κείμενα αλλά και στο κείμενο του Gabriel ότι τα mail με τους λογαριασμούς που είχε ο ίδιος δημιουργήσει και αυτά παρέδωσε συνεχίστηκαν να στέλνονται μέχρι τις 4-6-08 (για περίπου δύο μήνες) μέχρι που ο προστάτης άγιος του blog έβαλε το χεράκι του και εξαφανίστηκαν οι λογαριασμοί.
Ένα άλλο ερώτημα που θα έπρεπε να απαντήσει ο ίδιος ο συντάκτης χωρίς υπεκφυγές και αναμασήματα με ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ και η απάντηση να κριθεί από τους blogger που συχνά επικαλείται είναι το εξής:
Όταν κάποιος παραδώσει (κοινοποιήσει-γνωστοποιήσει στην ουσία) σε κάποιον τρίτο όλα τα απαραίτητα στοιχεία πρόσβασης σε ένα mail και σε ένα blog διατηρεί ταυτόχρονα και ο ίδιος (ο παραδώσας) ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ (ενημέρωση, τροποποίηση, Διαγραφή) ΝΑΙ Ή ΟΧΙ???
Τέλος για μια κινηματογραφική λέσχη η δημιουργία ιστοσελίδων, blogs, mail και ότι άλλο βάζει η φαντασία μας δεν αποτελεί ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ αλλά ΜΕΣΟΝ επικοινωνίας και ενημέρωσης. Όταν λοιπόν αυτό το μέσον κάποιος το μεταχειρίζεται προκειμένου να συκοφαντήσει και στην ουσία να καταστρέψει προσπάθειες χρόνων δημιουργίας από το μηδέν μέσα σε αντίξοο περιβάλλον είναι πλέον ξεκάθαρο ότι ο λόγος ενασχόλησης του στη λέσχη δεν ήταν η αγάπη του για το σινεμά αλλά άλλοι ιδιοτελείς λόγοι…
Αν υπήρξε λοιπόν ποτέ πραγματικό ενδιαφέρον για τη λέσχη ακόμα και αν είχε αδικηθεί (όπως ο ιδιος ισχυρίζεται) θα υπερίσχυε η ανάγκη του να μη θιγεί η δημόσια εικόνα της λέσχης (που την έκανε κουρέλι) σε γνωστούς και αγνώστους και να επιλύσει τις παρεξηγήσεις και διαφορές με τους υπεύθυνους της λέσχης.
Τον ποιο δρόμο ακολούθησε είναι ηλίου φαεινότερο και αυτό θα έπρεπε να είχε απασχολήσει όλους αυτούς που βγάζουν συμπεράσματα χωρίς να σκέφτονται ..

Ανώνυμος είπε...

ΨΕΥΤΟΑΝΩΝΥΜΕ ΟΛΑΚΙΟΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΟΤΑΝ Ο ΧΑΡΙΤΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ, ΜΕΤΑ 4-5 ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ;ΕΣΥ ΟΛΑΚΙΟΛΑ ΤΟΝ ΞΕΡΗΣ ΑΥΤΟΝ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ; ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΡΙΝ ΔΥΟ-ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΣΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ. ΠΟΤΕ ΕΠHΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ; ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΧΑΡΙΤΟΣ; ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ; ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ.ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.ΑΝΤΕ ΠΕΣΤΟ ΡΕ.

ΓΑΒΡΗΛΟ ΑΣΤΟΥΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΚΑ ΔΝ ΑΞΖΟΥΝ.

Γ.Δ.

Unknown είπε...

"Αγαπητέ" φερέφωνε (Γ.Δ.) και "αγαπητή" Ναντα, αυτή η γελοία ιστορία ξεκίνησε από τα παραμύθια που αράδιασε ο συντάκτης του blog, κινούμενος από μία ακατανόητη εκδικητική διάθεση. Είχε άραγε την αφέλεια - και μαζί του και εσείς οι υπόλοιποι- ότι όλα αυτά θα έμεναν αναπάντητα; βέβαια, το τι συμπέρασμα θα βγάλει ο καθένας από αυτά που διαβάζει, εξαρτάται από το τι έχει μέσα στο μυαλό του. Τρανό παράδειγμα ο Γ.Δ. αυτός ο γίγας της διαλεκτικής, ο οποίος, παραδόξως, δεν γνωρίζει ανάγνωση. Όσο για τα παντελόνια, παρακαλώ ας κρατήσουμε το επίπεδο αυτής της εποικοδομητικής ανταλλαγής απόψεων όσο πιο ψηλά μπορούμε.

2inthesoup είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε,

Καταρχάς χαίρομαι διότι η ανοιχτή τοποθέτησή μου σου έδωσε την δυνατότητα να κάνεις λόγο για « ελαφρυντικά » (παρ’Aρείω Πάγω;) και να αναφέρεις το επώνυμό μου, ενώ όλοι είχαμε την εντύπωση ότι το πληκτρολόγιό σου είχε « αλλεργία » στα κύρια ονόματα. ΄
Δείχνει, αν μη τί άλλο, την εμπιστοσύνη που έχεις στις απόψεις σου καθώς και στα διάφορα σενάρια συνομωσίας που αποκαλύπτεις...

Στην προσπάθειά σου όμως να εμπλέξεις και να δακτυλοδειχτήσεις όσους διατυπώνουν μια διαφορετική άποψη από τη δική σου (διατηρώντας πάντα το « επίπεδο », με το οποίο συμπεραίνω ότι ορίζεις την πολιτική του κίτρινου τύπου, καλλωπισμένη με ρήσεις και αποφθέγματα), μάλλον ξέχασες και εσύ να διαβάζεις όπως άλλωστε κατηγορείς και τον Γ.Δ.

Σε παραπέμπω λοιπόν στο προηγούμενο σχόλιό μου. Ουδέποτε δεν προσπάθησα να υπερασπιστώ τον Γαβριήλ εις βάρος της Λέσχης. Τον ευχαρίστησα για τη συνεργασία, σημειώνοντας το αυτονόητο, κάτι το οποίο όλοι γνωρίζαμε και γνωρίζουμε, χωρίς να χρειαστεί ωστόσο να παραβρεθούμε στη « σεμνή τελετή » γνωστοποίησης των κωδικών του blog : ότι δηλαδή κάποιος άλλος/οι διέθεταν ταυτόχρονα μαζί με τον Γαβριήλ τους κωδικούς, αφού για κάποιο διάστημα, μετά την αποχώρησή του, εξακολουθούσαμε να λαμβάνουμε τα ενημερωτικά mail από την παλαιά διεύθυνση.

Ας αναλογιστούμε ωστόσο για λίγο το σενάριό σου : έστω λοιπόν ότι ο « δικτάτορας », όπως τον αποκάλεσες, Γαβριήλ, σε μια κρίση εκδίκησης και μαζοχισμού « διέγραψε » όσα ο ίδιος είχε περάσει ώρες για να φτιάξει, επί ενάμιση περίπου χρόνο. Δεν όφειλαν να έχουν αλλάξει τους κωδικούς πρόσβασης αμέσως μετά την αποχώρησή του οι όποιοι υπεύθυνοι για τη λειτουργία του blog ;
Προσωπικά διατηρώ ένα blog μαζί με έναν φίλο. Αν όμως κάποια στιγμή στο μέλλον, χωρίσουν οι δρόμοι μας και μάλιστα με τρόπο κάθε άλλο παρά φιλικό, καταρχάς θα « σώσω » το υλικό που με ενδιαφέρει και αν αποφασιστεί έπειτα να διατηρήσω εγώ προσωπικά μόνος μου το blog, θα φροντίσω να τροποποιήσω τους κωδικούς πρόσβασης. Αν από την άλλη δεν με ενδιαφέρει το μέλλον του και τόσο πολύ, θα το αφήσω στο έλεος του όποιου « άγιου delete ». Είναι απλό.

Το αν το blog το διέγραψε τελικά η Λέσχη, ο Γαβριήλ, ο « ανώνυμος », ο ΚΠΤ, ο ΦΠΑ, ή ο πράκτωρ Θου Βου, ποσώς με απασχολεί σε τελική ανάλυση. Δεν βάλλω κατά της νέας σελίδας -το αντίθετο-, ούτε έχω προσωπικούς λόγους και ενδιαφέρον να υποδείξω κάποιον συγκεκριμένα ως « ένοχο ». Οι προβολές και οι δραστηριότητες της Λέσχης είναι άλλωστε δημόσιες και όχι ιδιωτικές.
Αυτό που τόνιζα και επαναλαμβάνω και εδώ είναι ότι έπρεπε να είχε διατηρηθεί και να φιλοξενείται στο νέο ιστότοπο υπό τη μορφή αρχείου το υλικό εκείνο (κείμενα, βίντεο κτλ) που είχε δημοσιευτεί στην παλαιότερη σελίδα, γύρω από τις δραστηριότητες και τις προβολές της Θέασης. Προσωπικά, τα κείμενά μου τα έστελνα στον Γαβριήλ, όχι για να τα βάλει στο προσωπικό του blog, αλλά σε εκείνο της Θέασης. Η συνεργασία μου δεν ήταν απλώς με τον Γαβριήλ, αλλά με τον Γαβριήλ ως υπευθύνου για το blog της Λέσχης.
Νιώθω λοιπόν ότι οι ώρες εκείνες που είχα αφιερώσει στο να δω τις ταινίες και να γράψω τα σύντομα εκείνα κομμάτια, « διαγράφηκαν », στα πλαίσια μιας προσωπικής αντιπαράθεσης.

Ανώνυμος είπε...

Η αισθηση που μου δημιουργουν τα ανωνυμα σχολια σε αυτη την αναρτηση ειναι οτι η λεσχη οταν μιλαει επωνυμα για τον Γαβριηλ τον παινευει και οταν μιλαει ανωνυμα τον θαβει... δεν ειναι παραξενο ολο αυτο τελικα; δεν ειναι υποκριτικοτατο;
Αυτα τα σοχλια με κανουν μαλιστα να πιστευω οτι ακομα κι αν δεχτω οτι οι ανωνυμοι (ακομα και αν δεν το εκαναν, πραγμα που νομιζω οτι τελικα ..εκαναν) θα ηθελαν παρα μα παρα πολυ να σβησουν τη δουλεια του Γαβριηλ, αφου μιλανε γι αυτον με τοσο μενος και παθος εναντιον του.

Η εικονα της λεσχης γραφτηκε οτι "κουρελιαστηκε". Συμφωνω. Κουρελιαστηκε απο τα σχολια των ανωνυμοων υπερασπιστων της, που άλλα θα επρεπε να ειχαν κανει, άλλα θα επρεπε να ειχαν πει και αλλιως θα επρεπε να τα ειχαν γραψει.
Και το αποτελεσμα ειναι οπως ακριβως το περιεγραψε ο προηγουμενος σχολιαστης.

Και τωρα ας σταματησει πια ολο αυτο. Μονο κακο κανει στη λεσχη. Φαινεται ομως οτι αυτοι που την διοικουν τωρα δεν μπορυν να χειριστουν την ολη κατασταση. Σεμνη προσωπικη γνωμη. Κι ας ξερω οτι θα αρχισουν τωρα οι ανωνυμοι να με βριζουν, κι ας μη με ξερουν τοσο καλα, οσο λενε οτι ξερουν τον Γαβριηλ...

Unknown είπε...

Καθώς η υπόθεση «εξαφάνιση αρχείου λέσχης» φαίνεται πως έφθασε στο τέλος της, θα μου επιτραπεί να σας πω την παρακάτω ιστορία:
Η ιστορία, λοιπόν, επαναλαμβάνεται και όσα διαβάζω και πληροφορούμε είναι σα να έχουν συμβεί ξανά στο παρελθόν. Δεν έχει σημασία ποιός φταίει. Δεν έχει σημασία ποιός έχει δίκηο και ποιός άδικο. Σε τελευταία ανάλυση δεν έχει σημασία και αν φταίει κάποιος. Σημασία έχουν οι νοοτροπίες και οι συμπεριφορές οι οποίες είναι απελπιστικά ίδιες. Επιβιώνουν και μας ταλαιπωρούν. Και εξηγούμαι : Το 1974 δημιουργήθηκε η Κινηματογραφική Λέσχη Ρόδου, ανάγκη και έκφραση εκείνης της εποχής, (καμία οργανική ή λειτουργική σχέση με τη σημερινή «Θέαση»). Η κ.λ. Ρόδου εξέφραζε τις αντιλήψεις για τον κινηματογράφο και τις πολιτιστικές ανησυχίες εκείνης της περιόδου. Στα τέλη του 1990, μετά από περίπου 18 χρόνια και με μιά δυναμική, πλούσια και ζωντανή δραστηριότητα στην οποία συνέβαλαν δεκάδες Ρόδιοι και μη, φίλοι του κινηματογράφου, η Λέσχη κλείνοντας τον κύκλο της, όπως σχεδόν και σ’ όλη την Ελλάδα, σταμάτησε τη λειτουργία της. Το βασικό μέρος της λειτουργίας της, δηλ. την επιλογή ταινιών και διοργάνωση των εβδομαδιαίων προβολών ανέλαβε μέλος του Δ.Σ. του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Ροδίων και το προσωπικό του ίδιου οργανισμού.
Προσπάθεια καταβλήθηκε να διασωθεί το σημαντικό και πλούσιο αρχείο της λέσχης. Ετσι η σημαντική βιβλιοθήκη που είχε δημιουργηθεί: όλες οι εκδόσεις βιβλίων εκείνης της περιόδου για τον κινηματογράφο, περιοδικά όπως ο «Σύγχρονος κιν/φος» , «Κιν/φικά τετράδια», «Προοδευτικός κιν/φος», «Τσόντα», «Φανταστικός κιν/φος», “Metropolis”, «Φιλμ», κ.α. Λογοτεχνικά βιβλία, αλλά και τεύχη περιοδικών κοινωνικού, πολιτιστικού κια πολιτικού προβληματισμού όπως το «Αντί», η «Νέα Οικολογία», «Δρόμος», «Διαβάζω», «Λέξη», παραδόθηκαν από τον υπογράφοντα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη. Η μηχανή προβολής 16 μμ, και μία συλλογή σπάνιων αφισσών και φωτογραφιών του ελληνικού και ξένου σινεμά, από το 1949 μέχρι το 1985 κρατήθηκε από τον τότε πρόεδρο της Λέσχης. Τα υπόλοιπα αρχεία, δηλ. έντυπα από τα αφιερώματα, μικρές και σχεδόν αυτοσχέδιες εκδόσεις με κείμενα των μελών της λέσχης, προγράμματα προβολών με τις κριτικές απόψεις των μελών και των επιτροπών της λέσχης, των πρακτικών των διοικητικών συμβουλίων και των γενικών συνελεύσεων, καθώς και ένα πλήθος άλλων εντύπων, κειμένων και πρακτικών από τις ζωντανές εισηγήσεις-συζητήσεις και τις δραστηριότητες με τους καλεσμένους της λέσχης, ανθρώπους του ελληνικού κινηματογράφου (ενδεικτικά: Θ. Αγγελόπουλος, Β. Βαφέας, Χ. Βακαλόπουλος, Δ. Δανίκας, Δ. Βεργίτσης, Β. Ραφαηλίδης, Π. Βούλγαρης, Κ. Φέρρης, Κ. Σφήκας κ.α.), αυτό το αρχειακό υλικό, περιουσία της λέσχης, δόθηκε σε μιά μεγάλη κούτα για φύλαξη σε ένα πρόσωπο, μέλος της λέσχης. Πριν τρία περίπου χρόνια ζητήσαμε αυτά τα αρχεία προκειμένου να ξεκινήσει προσπάθεια αξιοποίησής τους και παρουσίασής τους. Δυστυχώς με περισσή αφέλεια δηλώθηκε από το πρόσωπο αυτό, «υπέυθυνο» για τη φύλαξή τους ότι έκρινε ή νόμιζε πως δεν χρειάζονταν και τα πέταξε. Ετσι απλά και με το χαμόγελο στα χείλη: «Δεν τα ζήτησε κανείς και τα πέταξα». Ανάμεσα στα αρχεία και στα κείμενα που χάθηκαν για πάντα ήταν κείμενα και καταγεγραμμένες απόψεις πολλών μελών της λέσχης, φίλων του κινηματογράφου. Από αυτούς δύο δεν υπάρχουν πλέον στη ζωή και γιαυτό αναφέρω τα ονόματά τους. Του συγγραφέα Νίκου Κάσδαγλη και του αρχαιολόγου Ηλία Κόλλια .
Κάπως έτσι γράφεται η ιστορία των μικρών και των μεγάλων γεγονότων στους μεγάλους και στους μικρούς τόπους. Και κάπως έτσι, από αφελείς, επιπολαίως χάνεται,

Καληνύχτα σας

Unknown είπε...

Artificial Intelligence will never be able to beat natural stupidity

Αυτη η ιστορία έχει τραβήξει σε μάκρος, πολλά ακούστηκαν από άσχετους, κακοπροαίρετους ή απλά ηλίθιους (πάντα να αναζητάται κατ'αρχήν η πιο οικονομική εξήγηση σε καθε γεγονός-Σερλοκ Χολμς). Δεν θα μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες για το ποιος διέγραψε τα άρθρα κι τα mail. Για τα δεύτερα, όταν αποχώρησε ο Γαβιήλ, έιχα αναλάβει να δω ποια θα έπρεπε να κρατήσουμε, σε ποια να απαντήσουμε και ποια θα διαγραφαμε. Μπηκα ΜΙΑ φορά. Την δεύτερη ο λαγαριασμός ειχε μπλοκαριστεί. Ότι και να κάναμε, μας είπαν ότι κάποιος ειχε αλλάξει τους κωδικούς και χασαμε οτι υπηρχε. By WHOM, δεν είμαι και η Μοσσαντ για να το μάθω. ΟΜΩΣ, μια απλη απορία: Για ποιον λόγο, εμεις οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, όλοι πλην Γαβριήλ, να διαγράψουμε mail και αρθρα , ενω συνεχίζαμε να αχολούμαστε με την λέσχη? Εμείς, δηλαδη οι
Γιάννης Χατζηκώστας
Γιώργος Τζεδάκης
Μαρία Γκόλα
Κώστας Καλλιγάς
Λευτέρης Γκοτζογιάννης
Κωνσταντίνος Γεωργιάδης
Μιχάλης Καραμιχάλης
Κλωντιάνα Τσαμάτη
Λάζαρος Ταγαρούλιας
Η Αλεξάνδρα , η Αναστασια και άλλοι, για ποιον bloody λογο να τα βάλουμε με τον Γαβριήλ? Ροδιοι και μη, φοιτητες, εργαζομενοι στον ΟΤΕ, δικηγοροι, εκπαιδευτικοι κ.α., αλλο δεν ειχαμε να κανουμε παρα να ασχολουμαστε με την διαγραφή αρθρων, μερικά απο τα οποία ήταν και δικά μου, όπως και οι περισσότερες εισηγήσεις στις ταινίες, οπως και το γεγονός ότι όλοι τρεχουν για να λειτουργει η Λέσχη ΘΕΑΣΙΣ, σε τεχνικά, οργανωτικα, πρακτικα, Θεωρητικα και αλλα ζητηματα.. Και τέλος πάντων , να πλανάται η υποψία ότι κατι τετοιο κάναμε. Μα τότε κανείς να μην βρεθεί να ερθει σε καποια προβολή και να ρωτήσει "γιατί βρε παιδιά, ντροπη, καφριλα, φασισμος, ναζισμός, αισχος, κτηνωδια, φτουυυυ σας, βαρβαροι,ζωα, και οτι αλλο θελετε? Μερικοι ειναι Ροδο, δεν θα ηταν δυσκολο να ερθετε να ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙΤΕ.. Αλλα, οχι, ο καθενας εγραφε την αγανακτηση και την συμπαρασταση του, λες και δικαζοταν ο Μαντελα. Λές και οτι γράφει ο καθένας σε Μπλογκ αποτελεί σουρατα του Κορανίου..
Τωρα, για καποια σχολια:
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΣΑΣ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ; ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ; Λοιπον, εσυ (που επισης εγραψες ανωνυμα) επειδη εχεις παντελονια και τεραστια Cojones, 5 κιλα το καθενα τουλαχιστον, αντρακλα, ελα να με βρεις οποτε θελεις, να σου πω αν εχω παντελονια, Ανασεισίφαλε Ρωποπερπερηθρας, που θα ελεγε και ο Ζουραρις.. Το ιδιο ισχυει και για τα αλλα υβριστικα ή σπαραξικαρδια σχολια. θα μας βρείτε κατα την διάρκεια του ΕΚΟΦΙΛΜ, το δε όνομα μου ειναι ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ


Ολοι ειμαστε αμαθεις. Το προβλημα είναι ότι δεν αγνοουμε ολοι το ιδιο πραγμα.

Γαβριηλ / Gabriel είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γαβριηλ / Gabriel είπε...

Επιτέλους και ένας επώνυμος σχολιαστής που προσθέτει ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο.
Ότι δηλαδή εκτός από αυτόν στον οποίον παρέδωσα τον κωδικό, τον είχε ΚΑΙ ο ως άνω σχολιαστής.Πόσοι άλλοι άραγε;
Και κάτι έγραφε για σβησίματα των email κ.λ.π. και μάλιστα τόνισε ότι μπήκε μόνο ΜΙΑ φορά για να τα σβήσει και μετά δεν ξαναμπήκε.

Αγαπητέ Κώστα, εγώ από τότε που παρέδωσα τον κωδικό στις 14-4-2008 δεν "ξαναμπήκα" ΚΑΜΜΙΑ φορά στο λογαριασμό και τα δυο χρόνια που τον χειριζόμουν -όπως προφανώς και εσύ θα διαπίστωσες- δεν είχα σβήσει ούτε γράμμα, ούτε τελεία , ούτε κόμμα από τα mail που είτε έστελνε είτε λάμβανε η λέσχη, επειδή ακριβώς και καθαυτή η αλληλογραφία, που περιείχαν στοιχεία για τις επαφές και τις απόπειρες συνεργασίας με φορείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αποτελεί και αυτή αρχειακό υλικό, το οποίο όπως εμμέσως παραδέχτηκες, το παρέδωσα ΚΑΙ αυτό ΑΘΙΚΤΟ προς όφελος της λέσχης....
(Άλλωστε αν δεν ήταν άθικτο, τί άραγε θα έβρισκες για να σβήσεις;;;;)

Κάνεις λόγο επίσης για τα πολλά σου κείμενα που βρίσκονταν στα μπλόγκ. Δε μάς λες βέβαια ποιά είναι όλα αυτά τα πολλά κείμενά σου (εύλογα με ρώτησε και ο Αλέξανδρος που απόρησε όταν διάβασε το σχόλιό σου). Να σου θυμίσω λοιπόν εγώ τη φοβερή σου προσφορά στη δουλειά που γινόταν και που -επίτρεψέ μου -δεν κούνησες ούτε το μικρό σου δαχτυλάκι σε τίποτα που να έχει σχέση με τα μπλογκ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου στη λέσχη. Ήταν ένα (1) κείμενο της τάξεως των δύο (2) παραγράφων για μία (1) ταινία που είχες δει στον κινηματογράφο Παλλας. Το κείμενο αυτό είχε αναρτηθεί στο υπομπλόγκ που είχα κάνει theasisprotaseis.blogspot.com, και που και αυτό δεν υπάρχει πια. Αυτό ήταν το ένα και μοναδικό σου πόνημα που δυστυχώς χάθηκε.
Καμμία άλλη δουλειά δεν έκανες για τα μπλογκ που πρόβαλαν τη λέσχη.
Δεν περίμενες τουλάχιστον 2-3 χρόνια όταν όλα αυτά θα έχουν γενικώς ξεχαστεί για να ισχυριστείς ότι .....όλα έγιναν από σένα;
Κρίμα, έχασες κι αυτήν την ευκαιρία.
Βιάστηκες!

Επιτέλους επώνυμα ακούω το σενάριο που απευθύνεται στους "έξυπνους" αναγνώστες του μπλογκ και όχι στόυς "ηλίθιους" που δεν συμφωνούν μαζί σου.
Άκουσε να δεις Κώστα :
έχω πάρει πολλά συγχαρητήρια για τη δουλειά που έκανα στη λέσχη στον τομέα της επικοινωνίας και της ενημέρωσης του κοινού, από γνωστούς και από αγνώστους. Τον μόνο που "δεν θα συνέφερε" να ΜΗΝ υπάρχουν αυτά τα μπλογκ, να ΜΗΝ υπάρχει καμμία απόδειξη όσων είχαν γίνει δεν είναι άλλος παρά αυτός που σού απαντά.
Δεν μπαίνω ούτε μπήκα ποτέ στη διαδικασία να κατηγορήσω κάποιον ονομαστικά επειδή ακριβώς ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ποιός έσβησε τα μπλογκ.
Αν τον/την γνώριζα, ευχαρίστως θα τον/την ονομάτιζα.
Αλλά κανένας, μα κανένας δεν μπορεί να μού αφαιρέσει το δικαίωμα να διαμαρτυρηθώ -και μάλιστα έντονα- όταν διαπίστωσα ότι τόση δουλειά πήγε στράφι.

Είναι πραγματικά πολύ ωραία τα αποφθέγματα που γράφεις και θα σε συμβούλευα να μην αναλίσκεις χρόνο και ενέργεια για να προσπαθείς να πείσεις τόσους πολλούς "ηλίθιους" όπως λες. Γι'αυτό δεν έχεις παρά να μιλάς και να συναναστρέφεσαι τους έξυπνους ακροατές σου και άσε μας εμάς, τους πολλούς, στις πλάνες μας.








Related Posts with Thumbnails